استارت آپ ها

ایده هایی که توسط بنیانگذاران استارت آپ ها پیشنهاد شده و پس از بررسی و منتورینگ توسط این مرکز راه اندازی شده اند.

ایران بلیت، یک پلتفرم ابری برای مدیریت، ارائه و فروش بلیت رویدادهای آموزشی و هنری است.

با این سامانه همه مجموعه ها و افرادی که در حوزه ی برگزاری رویداد از قبیل کنسرت، تئاتر، همایش، کارگاه و حتی وبینار آموزشی فعالیت می نمایند، می توانند در عرض چند دقیقه سالن برگزاری رویداد را تعریف، صندلی ها را چیده و نسبت به فروش و ثبت نام بلیت های رویداد اقدام نمایند.

اطلاعات رویداد پس از تائید بر روی erunbilit و یا سایت اختصاصی برگزارکننده رویداد منتشر می شود و به بهترین شکل ممکن در معرض دید مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.

مدیریت اطلاعات مربوط به مکان ها و سالن ها، سانس ها و زمانبندی های اجرا، سخنرانان، هنرمندان، مجریان رویداد، پرداخت ها، وضعیت تراکنش های بانکی، اخبار،اسلایدها و محتوای مرتبط با رویداد، اطلاعات کامل رزروها و شرکت کنندگان، آمار بلیت های فروخته شده و ظرفیت ازاد، مدیریت ردیف های VIP به همراه دیگر بخش های کاربردی از جمله امکاناتی است که برگزارکنندگان از طریق این سامانه له آنها دسترسی خواهند داشت.

سرویس ارزش افزوده بازاریابی دیجیتال، نظرسنجی و سلیقه یابی شرکت کنندگان از دیگر قابلیت های منحصر به فرد سامانه جامع مدیریت رویداد میباشد.

اگر شما برگزار کننده، رویدادهای هنری نظیر کنسرت و تئاتر هستید و یا برگزار کننده رویدادهای آموزشی در حوزه های فناوری، کارآفرینی، گردشگری، مدیریت، کسب‌وکار، فرهنگی- هنری، خیریه، مذهبی، پزشکی، مالی، توسعه فردی، تحصیلی، ورزشی، سرگرمی و علوم انسانی  و... هستید، حتما راهکار ما در پیشرفت کسب و کارتان موثر خواهد بود.

 اگر هم علاقمند برای حضور در چنین رویدادهایی هستید، ما شما را از زمان و مکان برگزاری رویدادهای مورد علاقه تان مطلع خواهیم کرد و حتما برای شما، تخفیف ویژه ای از برگزارکنندگان آن خواهیم گرفت!


0 نظر

جمعه, مهر 14, 1396


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟