بلاگ

مقالات آموزشی، اخبار و اطلاعیه ها

سه شنبه, اسفند 21, 1397

آمازون در حال راه اندازی سرویس جدید "Amazon Moments" است. سرویسی که به شما امکان می‌دهد تا برای مشتریان خودتان که از پلتفرم‌های آندروید، IOS, FireOS یا سایر پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند پاداش(جایزه) دهند.

با استفاده از سرویس مومنت، نیازی به استفاده از سیاست ارائه تخفیفات دائمی برای حفظ کاربران و یا افزایش میزان استفاده آن‌ها از اپلیکیشن‌ها نیست. با استفاده از این سرویس می‌توان پیشنهادهایی بسیار جذاب برای کاربرانی که مراحل را تکمیل می‌کنند، داشته باشید. اگر این سرویس را یک سرویس Kiip (بازاریابی بر بستر اپلیکیشن‌های موبایلی) استارتاپی در نظر بگیرید، بسادگی متوجه خواهید شد که سیستم پاداش دهی به فعالیت‌ها مورد جدیدی نیست.

اما به گفته آمازون، ابزار مومنت یک رابط برنامه نویسی کاربردی انعطاف پذیر با یک کنسول اختصاصی بصری است. آمازون مومنت در حال حاضر توسط TikTok، Bravo، Sony Crackle، Sesame Street، Washington Post، Disney Heroes و غیره استفاده می شود.

تابحال، بسیاری از شرکت‌ها درگیر سیستم پاداش‌دهی درون برنامه‌ای یا تهیه و تحویل پاداش‌های فیزیکی در دنیای واقعی بوده‌اند. با سرویس مومنت، می‌توانید بصورت لحظه‌ای فعالیت‌ها را تحلیل کنید، کمپین‌هایی را بطور هدفمند ایجاد کنید و مشتریانتان را با محصولات فیزیکی و دیجیتالی که در درب منزل به آن‌ها هدیه می‌دهید، شگفت زده کنید.

برای مثال، در رابطه با سرویس پخش ویدیو، با استفاده از سیستم مومنت می‌توانید با ارائه پاداش در ازای تماشای ویدیو، براحتی کاربرانتان را تشویق به تماشای چند قسمت از آن کنید.

در بیانیه‌ای، امیر کبارا، مدیر بخش مومنت آمازون، اعلام کرد: به کمک مومنت، آمازون شیوه‌ای نوین برای شرکت‌ها و مجموعه‌ها بوجود آورده تا بتوانند روشی کارآمدتر برای جذب و حفظ کاربران خود داشته باشند. مومنت این اجازه را به شرکت‌ها می‌دهد تا لذت پاداش دهی را با جذب بی‌برنامه کاربران جایگزین کنند. مومنت پیچیدگی را برای برنامه نویسان با بسته‌های برنامه‌های پاداش به یک کنسول ساده و خودآموزی که به شما امکان می‌دهد تا بازاریابانتان را سریعا و بدون نگرانی در زمینه منابع، مدیریت و یا تحویل پاداش، کنار بگذارید.

مومنت از سیستم قیمت‌گذاری CPA استفاده می‌کند؛ بنابراین، شما زمانی پاداشی را پرداخت می‌کنید که عملی از طرف کاربرانتان به پایان رسیده و سودی را که مد نظرتان بوده را متوجه کسب و کارتان کرده است. کمپین بازاریابی مبتنی بر سیستم مومنت دارای 3 رکن اصلی است: 1) شما اقدامی را که می‌خواهید به انجام برسانید را تعیین می‌کنید، یک محصول یا یک بسته پاداش را انتخاب می‌کنید و API مومنت را در آن ادغام می‌کنید. 2) کاربران وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها، اقدام مربوط به خود را به پایان می‌رسانند. 3) آمازون لینک‌های پاداش را بین افراد توزیع می‌کند و پاداش‌ها را پرداخت می‌کند. از آنجا که آمازون این فرآیند را مدیریت می‌کند، کاربرانتان می‌توانند از امتیازات آمازون مانند حمل و نقل دو روزه برای اعضای ویژه، ردیابی اطلاعات و موارد دیگر استفاده کنند. کاتالوگ پاداش مومنت این اجازه را به کاربرانتان می‌دهد تا از بین میلیون‌ها کالای موجود در آمازون و بسته‌های پیشنهادی پاداش مد نظر خود را انتخاب کنند که این انتخابی بسیار متنوع و جذاب خواهد بود.

یکی از مدیران ارشد آمازون به نام آرون روبنسون در مصاحبه‌ای در مورد مومنت گفته است که: بطور فزاینده‌ای شاهد این هستیم که بازاریابان هزینه و زمان زیادی را صرف مشتریان موجود خود می‌کنند. با استفاده از مومنت این امکان را برای بازاریابان فراهم کرده‌ایم تا به کاربران فعال در ازای انجام اقدامات کاربردی و با افزایش سطح همکاری، پاداش‌هایی را اختصاص دهند.

مومنت با قابلیت انعطاف پذیری بالای خود، این امکان را برای بازاریابان فراهم کرده است تا از بین راهکارهایی متنوع، مناسب‌ترین راه را برای خود انتخاب کنند و به اهداف حرفه‌ای خود دست یابند. برای مثال، شاید سیاست تشویقی مناسب برای یک اپلیکیشن مربوط به تناسب اندام، انجام 30 حرکت ورزشی بطور کامل باشد و این را در نظر بگیرند که کاربرانی که 30 حرکت را تکمیل می‌کنند، به احتمال بسیار زیاد بطور مداوم به مدت 6 ماه از اپلیکیشن استفاده خواهد کرد و در این مدت بیش از 25 دلار هزینه خواهد کرد. یک سرویس ویدئویی می‌تواند یک اقدام ارزشمند مانند تماشای هفت قسمت از نمایشی محبوب را انتخاب کند اگر مطمئن باشند که اکثر مشتریانی که هفت قسمت را تماشا می‌کنند، کل نمایش را کامل خواهند دید کنند.



 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟